..::..  درس ها  ..::..

..::.. درس ها ..::..

الهی نعمت حضور قلبم را از خطور ذنوب بازدار
..::..  درس ها  ..::..

..::.. درس ها ..::..

الهی نعمت حضور قلبم را از خطور ذنوب بازدار

برنامه همراه و کارت بی‌سیم جایگزین همه کارت‌های اعتباری می‌شود

برنامه همراه و کارت بی‌سیم جایگزین همه کارت‌های اعتباری می‌شود

اگر از استفاده از ده‌ها کارت اعتباری و بانکی برای انجام پرداخت‌های‌تان خسته شده‌اید، می‌توانید از یک برنامه همراه برای نگهداری اطلاعات همه آنها و جایگزینی‌شان استفاده کنید.

به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات خبرگزاری فارس به نقل از تک اسپات، این برنامه بر روی گوشی‌ها نصب شده و از طریق فناوری بلوتوث کار می‌کند. برنامه یاد شده می‌تواند اطلاعات حداکثر 20 کارت اعتباری و بانکی را از انواع مختلف در خود نگهدارد. انتقال بین این اطلاعات هم با لمس نمایشگر ممکن است و لذا کاربر دیگر نیازی به حمل همه این کارها نخواهد داشت.

این برنامه با یک کارت پلاستیکی ظاهرا ساده که جایگزین همه این کارتها شده از طریق بلوتوث در ارتباط بوده و می‌تواند تمامی نقل و انتقالات مالی و برخی امور مربوط به پرداخت ها را انجام دهد. در این کارت تراشه‌های RFID و NFC هم برای انجام امور مالی و خرید بی سیم نصب شده و پس از یک بار شارژ بی سیم می توان از آن به مدت 30 روز استفاده کرد.

افرادی که نگرانی های امنیتی دارند می توانند با افزودن یک تراشه EMV به آن لایه امنیتی خاصی را هم برای کارت Plastc در نظر بگیرند و آن را با استفاده از پین کد قفل کنند. همچنین با این کار در صورت جاماندن کارت هشداری بر روی گوشی کاربر نمایش داده می شود. در صورت دزدیده شدن یا مفقود شدن این کارت اطلاعاتش را هم می توان از راه دور پاک کرد. هزینه استفاده از این کارت که اواسط سال 2015 عرضه می شود حدود 100 دلار است.

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد