..::..  درس ها  ..::..

..::.. درس ها ..::..

الهی نعمت حضور قلبم را از خطور ذنوب بازدار
..::..  درس ها  ..::..

..::.. درس ها ..::..

الهی نعمت حضور قلبم را از خطور ذنوب بازدار

تعداد کشته شدگان داعش در جنگ کوبانی

تعداد کشته شدگان داعش در جنگ کوبانی

به گزارش بولتن نیوز،نیروهای کوبانی در کردستان سوریه شهر مهم مرزی،تعداد کشته هایشان در جنگ با تروریستهای داعش را 97 نفر اعلام کردند و در عین حال نیز آمار کشته های داعش را چند برابر بیشتر اعلام کردند.

بر این اساس،تروریستهای داعش تا این لحظه در جنگ کوبانی یک هزار و 294 کشته داده اند.

مرکز اطلاع رسانی نیروهای موسوم به ی.پ.گ اعلام کرد که از روز 15 آگوست 2014 میلادی که حملات داعش به کوبانی و محاصره این شهر مرزی مهم آغاز شده است تا کنون نیروهای کوبانی یک هزار و 294 تروریست داعش را کشته اند و دهها تروریست را نیز مجروح کرده اند.

در میان کشته شدگان دهها فرمانده جنگی و مسئول بزرگ این سازمان تروریستی منجمله ابو محمد امیر داعش و ابوبکر حفراوی وجود دارد.

نیروهای کوبانی همچنین اعلام کردند که در طول این مدت همچنین نیروهایشان 18 تانک و 59 خودروی تروریستهای داعش را منهدم کرده اند و تعداد زیادی سلاح و مهمات تروریستها را نیز به غنیمت گرفته اند و همچنین 17 حمله داعش را که آخرین مورد آن سه شنبه جاری بوده که در آن حملات داعش از محور شمال انجام شده بود در هم شکسته اند.

بر اساس این آمار در طول این ماه 97 نیروی کوبانی و زن کرد کشته شده و 8 تن نیز کشته شده اند.

امروز نیز 34 روز است که نیروهای کوبانی در شهر مرزی استراتژیک سوریه با داعشی ها در حال جنگ هستند و در خلاف ادعای آمریکایی ها،داعشی ها شکست های سنگینی را متحمل شده اند و در حال عقب نشینی هستند.

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد